ဆရာေကာင္းတပည့္မ်ား ပန္းေကာင္းပန္ႏိုင္ၾကပါေစ
(မင္းစိုးစံ)
တပည့္ေတြက
မမွ်မတ, မတူမညီျဖစ္ေနၾကတဲ့
ဒႆမကိန္းနဲ႔အပိုင္းကိန္းကုိေျမွာက္ၿပီး
ႏွစ္ေထာင့္တစ္ဆယ္နဲ႔ေပါင္းဘို႔
ပုံေသနည္းအေၾကာင္းေမးေတာ့
က်ဳပ္,ရယ္သြမ္းေသြးရင္း
ဝင္းခတ္ထားတဲ့ၿခံစည္း႐ိုးကို
သူ႔အလိုလိုပ်က္က်ိဳးၿပိဳတဲ့အထိ
ေစာင့္ၾကည့္ေစခဲ့ရ,တယ္။
က်ဳပ္သူငယ္ခ်င္းကေတာ့
သုည(သုံည)ရဲ့ ႏွစ္ထပ္ကိန္းရင္းကိုရွာခိုင္းၿပီး
သုညအခ်င္းခ်င္းႏႈတ္
သုညအခ်င္းခ်င္းေပါင္း
သုညအခ်င္းခ်င္းျပန္စားခိုင္းတယ္။
တပည့္မ်ားက
ဆြဲငင္အားအေၾကာင္းေမးေတာ့
မထူးျခားတဲ့ေလသံ
ဟန္ပန္အျပည့္နဲ႔က်ဳပ္က
သုမုဒၵရာေတြ၊ ေတာေတြ
ေတာင္ေတြ၊ လူေတြ
ရပ္ေန၊ သြားေန၊ လုပ္ေနႏိုင္တာေတြဟာ
ဆြဲငင္အားေၾကာင့္ပါလို႔ရွင္းျပရင္း
ပိုေသျခာေစဘို႔အေရး
အပြင့္ေတြေဖြးေနတဲ့
ေက်ာင္းေဘးက,သရက္ပင္ရင္းမွာ
အသီးေၾကြက်လာတဲ့အထိ
ေစာင့္ၾကည့္ေစခဲ့ရ,တယ္။
က်ဳပ္သူငယ္ခ်င္းက
အရြက္ခ်င္းထပ္
အသီးခ်င္းညွပ္
အပြင့္ခ်င္းတျဖတ္ျဖတ္ခါေနတဲ့
သရက္ပင္အရင္းကို
ပုဆိန္တစဥ္းနဲ႔ခုတ္လွဲ
အသီးကင္းအသီးရင့္
အပြင့္ေတြအားလုံး
ေက်ာင္းသားေတြကိုစားေစခဲ့တယ္။
တပည့္ေတြက
ဖန္လ္မီးသီးအစ,ကို
သိခ်င္ၾကေလေတာ့
က်ဳပ္က,မီးရဲ့အက်ိဳးေက်းဇူးနဲ႔
မီးရဲ့ဘဝ မူလအစ,ကို
သိရ,ေအာင္ဆိုၿပီး
ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္
ေႏြေခါင္ေခါင္မွာ
လွ်ပ္ေရာင္ျပက္လင္း
မိုးႀကိဳးခြင္းတဲ့အထိ
သင္းတို႔ကိုေစာင့္ၾကည့္ေစခဲ့ရ,တယ္။
က်ဳပ္သူငယ္ခ်င္းက်ေတာ့
စာသင္ေက်ာင္းအတြင္း
ဝက္ကိုသြင္းေမာင္းၿပီး
ေက်ာင္းႀကီးကိုမီး႐ႈိ႕
မီးခိုးမီးလွ်ံလက္က်န္ေတြၾကား
ကင္ဖုတ္ထားသလိုျဖစ္သြားတဲ့
ဝက္သားကို စားေစခဲ့တယ္။
မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြအတြက္ပူေဆြး
ပညာေရးစံနစ္ ေျပာင္းပစ္ဘို႔အလုပ္
က်ဳပ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဟာ
ER အခန္းထဲေရာက္ေနၾက႐ုံမက
အထူးကုဆရာဝန္ေတြ
အထူးကုဆရာဝန္မ,မ်ား
က်ဳပ္တို႔ရဲ့ခြဲခ်ဳပ္ထားၿပီး
ကိုယ္ခႏၵာႀကီးရဲ့ အတြင္းအျပင္တရစပ္
ျဖတ္၊ ညွပ္၊ ကပ္၊ တတ္သြင္းထားတဲ့
စက္ေတြ ပိုက္ေတြကို
ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်ရင္း ျဖဳတ္ေနၾကေလရဲ့။
မင္းစိုးစံ
အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး
ER= Emergency Room